شاید که آینده از آن ما. . .!

آدمک آخر دنیاست٬بخند! آدمک مرگ همینجاست٬بخند! آن خدایی که بزرگش خواندی٬به خدا مثل تو تنهاست٬بخند!

شاید که آینده از آن ما. . .!

آدمک آخر دنیاست٬بخند! آدمک مرگ همینجاست٬بخند! آن خدایی که بزرگش خواندی٬به خدا مثل تو تنهاست٬بخند!

آمد به سرم از آنچه می ترسیدم. . .

صبح امروز، پروفسور مسعود علی‌محمدی، از استادان فیزیک نظری و هسته‌ای دانشگاه تهران، جلوی منزلش ترور شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این استاد باسابقه و متعهد کشورمان که نخستین دکترای فارغ التحصیل داخل ایران در این رشته از دانشگاه شریف بوده، پیش از ساعت 8 صبح امروز، به هنگام بیرون آمدن از منزلش در منطقه قیطریه تهران توسط یک بمب کنترل از راه دور که در یک موتورسیکلت در نزدیکی منزل وی، جاسازی شده بود، به شهادت رسید. 

 
بنا بر این گزارش، هم‌‌اکنون نهادهای امنیتی، در حال بررسی موضوع، کشف زوایای دیگر و یافتن سرنخ‌های احتمالی در مورد عوامل این انفجار تروریستی هستند.

همچنین فخرالدین جعفرزاده، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این رابطه به فارس گفت: پس از اعلام خبر به همراه شاملو، بازپرس شعبه یک دادسرای امور جنایی و حیدری، بازپرس شعبه 10 این دادسرا به محل حادثه اعزام شدیم که پس از حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه، مشخص شد انفجار حدود ساعت 7:58 صبح امروز رخ داده است.

وی گفت: بمب منفجر شده در یک موتورسیکلت جاسازی شده و به فاصله یک متری از در ورودی منزل استاد مسعود علی‌محمدی از اساتید دانشگاه تهران به یک درخت بسته شده بود.

گفتنی است، با توجه به نوع عملیات و همچنین تهدیدات پیشین سرویس‌های امنیتی و تروریستی وابسته به آمریکا و صهیونیست‌ها، احتمالا این ترور با جهت‌دهی این سرویس‌ها و به دست عوامل منافقین و یا عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی انجام گرفته است.
 

سوابق علمی مرحوم مسعود علی محمدی

مرحوم مسعود علی محمدی که صبح امروز در یک اقدام تروریستی کشته شد، استاد تمام دانشکده فیزیک دانشگاه تهران بود.

  مسعود علی‌محمدی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای فیزیک دانشگاه تهران و تربیت معلم تدریس می‌کرد و نیز فارغ‌التحصیل مقطع دکترای فیزیک از دانشگاه شریف در سال 1371 است.

این استاد دانشگاه، نویسنده تعدادی از مقالات علمی و پژوهشی است و راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه‌هایی را نیز در ارتباط با علم فیزیک بر عهده داشته است.

علی‌محمدی، یکی از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی خوارزمی در سال 86 و دارای رتبه دوم پژوهش‌های بنیادی بود. وی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تدریس فیزیک کوانتومی و ذرات بنیادی اشتغال داشت.

از این مرحوم، مقالات متعددی در زمینه نظریه میدان‌ها و ذرات بنیادی به ‌جای مانده است. تخصص اصلی این استاد فیزیک دانشگاه تهران، ذرات بنیادی بود و با مؤسسه تحقیقات ذرات بنیادی نیز در سال‌های 76 تا 80 همکاری داشت.  

منبع:تابناک  

پ ن : بی گناهی کم گناهی نیست در آیین عشق

خدایش رحمت کند و روحش شاد. . .

ابر و باد و مه و خورشید و فلک حیرانند!

ای زمین از تو ملعون

ای جهان از تو در خون

تا کدامین زمان،ابر و باران و توفان

ننگ را از تو باید بشوید،بروبد؟

چشم ها رفته در کاسه ی سر

لاشخورها به پرواز

ماه لرزان و خاموش

بر کدامین مترسک بتابد

ای شما یادگاران هابیل و قابیل

ای نشسته به تدفین خورشید

می رسد آن طلوعی که در پی غروبی ندارد!

                                                                                                  (هما میر افشار)

شرح ما وقع. . . !

با سلام خدمت دوستان گلم،ازین که یه مدت دوباره نبودم شرمنده!یه سری مشکلات پیش اومده بود که اصلاً وقت نداشتم آپ کنم!تو این مدت اتفاقای زیادی افتاد که من باید بگم!

اگه ترتیب رعایت نکردم به بزرگواری خودتون ببخشید!

۱- میگن توهین به امام خمینی!توهین به مقدَسات!مخالفت با اسلام!ولی منم مثل خیلی از مردم میگم سناریوی از پیش نوشته شده برای از میدون به در کردن بعضیا!

۲- در گذشت آیت الله منتظری!بعد اینکه بعضیا با مطرح کردن سناریو کمی مردم سبز کشور ما رو شُکّه کرد،در گذشت این عالم فقید دوباره مردم سبز رو به خروش وا داشت!

۳- آغاز محرّم (میگن ماه خون و شهادت)ولی من میگم چرا حالا که یه ماه هست که آدما یادشون بیاد امام حسین (ع) ،چرا همش داستان تکراری تعریف کنیم!؟من در مظلومیّت سرور و سلار شهیدان آقا امام حسین (ع) شک ندارم ولی اعتقاد دارم امام حسین بینهایت فراتر از اینیه که مدّاحان مثلاً اهل بیت ما هر ساله برای کسب و کار بهتر در گوش ما زمزمه می کنند!بگذریم. . .

۴- شب یلدا. . . اولاً شب یلدای گذشتتون خوش هرچند با ماه محرم بود اما با صفا بود در نوع خودش با عشق امام حسین (ع)! یلدا،دختر سیاه مویِ بلند بالا،یادگار نام وطن،میوه ی پاییز ایران. . . ایرانی بودن را فراموش نکنیم. . .!

۵- راهپیمایی بعد از نماز جمعه 27/9/1388!به ما میگن جریان اقلیّت!به قول پیام دهکردی تو فیلم گاو صندوق جالبه. . . !میگن اون گروه اقلیّت تو این راه پیمایی مثلاً ملی حضور نداشتن!ای بابا اشکال نداره بزار بگن شنونده باید عاقل باشه که اگه تو گوشاش پنبه نکرده باشه همه ی مردم ایران عاقلند!

۶- دیگه . . . نامه های فراوون برای آقای خامنه ای!فقط برای ایشون نبوده کلاً نامه نگاری و تیکه انداختن مُد شده!بعضیاشونم واقعاً جالبن مثل نامه های دکتر محمّد نوری زاد!

۷- من که دیگه چیزی یادم نمیاد اگه چیزی مونده بگید تا کاملش کنم!. . .  

۸- بیانیه ی شماره ۱۷ میرحسین موسوی. . .